Cuba lihat promotion dari pelbagai company..Khas untuk anda semua!

15 May 2011

Cuti?...lepak-lepak

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Alhamdulillah terdetik hati hendak mengupdate blog ini..yela mana tidaknya baru je buat blog..so tiba-tiba rajin la pulak nak mengupdate blog...dalam cerita kali ini akan mengunakan ayat baku yang membuatkan saudara/saudari mengatakan bahawa saya ni kuno cikit...haha...

Ok..sekarang student-student uitm tengah bercuti kan?...mesti ada yang keluar jalan-jalan dengan kawan-kawan a.k.a reunion,lepak dekat rumah,main game (macam aku je) dan lain-lain...Jadinya disini saya nk berkongsi la sedikit apa-apa yang menarik yang saya lalui time cuti ni..sebenarnya tak menarik mana pon...

Biasa la time cuti macam ini mesti balik-balik dengan CABAL...time cuti je cabal...pantang nampak cuti je cabal...ramai la bertanya mengenai cabal...pe benda alah tu la,macam mana nak main cabal la,dan sebagainya..So macam ni la ek...saya akan cerita serba sedikit mengenai cabal...

"A long time ago, the cleansed the land with fury and destruction. Amidst the needless devastation, seven great masters of Force Power led the remaining survivors to reconstruction.
Now, almost a thousand years later, the puppeteer the evil again, breeding a child to be king and once again cleanse the land. It is up to you to face the incadors of Nevareth and uncover the conspiracy behind it...
Amongst the 100+ NPCs in , you'll find friends and foes, good and evil. But remain vigilant! As sides change, some allies may turn on you, while former enemies can now be trusted..."

Tu la ceritanya...Jadinya dekat dalam cabal ni ramai kawan-kawan dkt uitm merbok main...padahal 4 orang je termasuk saya...(sepatutnya ada seorang lagi Vergil96(mirul) tp dia sibuk dengan vandictus so tak dapat la snapshot sama-sama)

-xXDeFRaGXx-force shielder
VanDerDecken(Munawir),xXDefRaGXx(Nizam),xxxkidxxx(Mael)
2nd Char - vXHarryPotterXv(Nizam),vXSkylineXv(Munawir),xSweetJoKeRx(Mael)

Ok...masa cuti ni ada lak cabal buat event namanya Easter event yang membuatkan ramai gila player-player dalam cabal tu  +15...so kiranya +15 ni payah nak buat la...tapi saya bernasib baik becoz dapat +15 juga!...


Pherystin orb of deathblow +15
haha...macho tak?...glow tu...cewah...hurmmm...ok la rasanya sampai sini jela...nanti-nanti update lagi...tak kan satu entri abis sume cerita pasal cabal kan...ok?...ha kepada kawan-kawan saya...kalau nak hang out sila-sila ajak...jangan esok nak keluar malam ni baru bagi tau...memang sakit la kan...bagi tau awal-awal ok!...






*credit to-nani becoz tolong ajarkan macam mana nak buat blog

2 comments:

  1. cuti sem kali ni aku blaja main DOTA. hahaha :D

    ReplyDelete
  2. perghh...bole tahan main dota...xD

    ReplyDelete